14 maja 2012

Bawimy się w TAGowanie

Do zabawy zaprosiła mnie Awiola, za co serdecznie dziękuję.

Zasady zabawy:
1. Każda oTAGowana osoba ma za zadanie odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez 'Taggera' i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Po odpowiedzeniu na zadane pytania wybierasz nowe 11 osób do TAGowania i piszesz je w swoim w poście.
3. Tworzysz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i piszesz je w swoim TAGowym poście.
4. Wymieniasz w danym poście osoby oTAGowane przez Ciebie.
5. Nie oznaczaj oTAGowanych już osób.
6. Poinformuj wypisane osoby, że zostały oTAGowane.
 
1. Czy istnieje książka, której nie doczytałaś do końca?
Istnieje kilka książek których nie doczytałam do końca. Są takie książki na które trafiłam w złym czasie, odłożyłam je, ale wiem, że do nich wrócę, muszą tylko poczekać na lepszy moment, nastrój.
2. Czy istnieje twoja ulubiona filmowa ekranizacja polskiej powieści?
Polskich ekranizacji przyznaję, że znam bardzo mało, z tych które oglądałam i lubię to: Panna Nikt reż. Andrzej Wajda i Wojna polsko-ruska reż. Xawery Żuławski (dla zwolenników Masłowskiej), natomiast ekranizacja na której zasypiam za każdym razem, gdy chcę ją obejrzeć to: Samotność w sieci reż. Witold Adamek.
3. Z którym autorem chciałabyś się spotkać osobiście i porozmawiać?
Nie chciałabym spotkać się z żadnym autorem, ponieważ jestem z natury dzikusem, bardziej obserwatorem i słuchaczem, niż ciekawskim rozmówcą.
4. Czy czytasz poezję?
Nie czytam poezji, ale poezję chętnie słucham na przykład w wykonaniu SDM.
5. W jakim celu stworzyłaś swojego bloga?
Zrobiłam to bardzo spontanicznie, wcześniej podczytywałam z ukrycia różne blogi, byłam zaskoczona ilością pasjonatów, w moim najbliższym otoczeniu oszalałych na punkcie książek osób brak, a co za tym idzie nie mogłam do tej pory choćby podzielić się z kimś radością z przeczytania fajnej książki.
 6. Jaka jest twoja ulubiona postać literacka i dlaczego?
Niestety nie mam ulubionej postaci literackiej...jeszcze.
7. Czy istnieje taka książka, którą czytałaś wiele razy i nadal odkrywasz w niej coś nowego?
Książka kucharska.
8. Jaki jest twój ulubiony polski pisarz?
Wielu autorów jeszcze muszę poznać, kiedyś zaczytywałam się w książkach Manueli Gretkowskiej, ale nie uznaję tej autorki za swoją ulubioną.
9. Jakie masz dalsze plany rozwojowe dotyczące bloga?
Mam pewne pomysły, ale muszę sobie wszystko poukładać w głowie, na ten czas wielką frajdę sprawia mi czytanie innych blogów i skromne dzielenie się wrażeniami z książek które czytam.
10. Czy wiążesz swoją przyszłość zawodową z rynkiem księgarskim?
Moje marzenie to własna księgarnio-kawiarnia.
11. Czy zamieniłbyś tradycyjne papierowe książki na formę elektroniczną, gdyby były za darmo?
Stanowczo nie, mam bzika na punkcie zapachu książek, okładek, często przekładam własne książki z miejsca na miejsce, oglądam je , kartkuję - lubię to.

Zapraszam do zabawy:

Pytania:
1. Najładniejszy i najgorszy tytuł książki ?
2. Twój znak zodiaku ?
3. Dostajesz bon na zakup 3 książek, jakie wybierzesz ? 
4. Twoje ulubione seriale ?
5. Najpiękniejsza książka o miłości ?
6. Ulubiona książka ?
7. Ile czasu dziennie poświęcasz na czytanie książek ?
8. Najlepsza i najgorsza okładka książki ?
9. Jakiej muzyki słuchasz ?
10. Czy istnieje książka polecana i chwalona przez większość, a która tobie nie przypadła do gustu ?
11.  Ulubiony fragment książki, który pamiętasz do dziś ?

10 komentarzy:

  1. widzę, że każdego dopadła zabawa :) fajnie jest się dowiedzieć czegoś więcej o blogowych sąsiadach :) a księgarnio-kawiarnia fajny pomysł :) mnie się marzy własna biblioteczka w domu :) jeden pokój wypełniony książkami od podłogi po sm sufit! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zabawa szerzy się jak jakaś epidemia ;p
    co rusz widzę na blogach notki dotyczące oTAGowania :)
    zresztą mnie dorwało 4 razy ;]
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobnie, także z natury jestem dzika i nigdy nie palę się do rozmów...
    Inne odpowiedzi ciekawe i podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również nie lubię e-booków, ale z czasem pewnie będzie koniec z papierowymi książkami. Spójrzmy jeszcze ze strony ekologicznej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również wolę wersje papierowe książek :)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. SDM też bardzo bardzo lubię :) I mam takie zdanie o książkach papierowych. Dziękuję za zaproszenie, w wolnej chwili odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też wolę tradycyjną książkę niż ebooki, chyba że jestem w welkiej desperacji, a książki nigdy nigdzie nie mogę zdobyć. A w takiej księgarnio-kawiarni byłabym częstym gościem :)
    I dzięki za zaproszenie do zabawy, postaram się odpowiedzieć, ale nie obiecuję. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, ja również mam bzika na punkcie książek w tradycyjnej wersji... Nie wyobrażam sobie, żeby ich zabrakło :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz już wiem więcej o Tobie. Ja też mam takie marzenie o kawiarnio-księgarni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieki za zaproszenie do zabawy:) Odpowiedzi już w przygotowaniu;)

    OdpowiedzUsuń