14 lutego 2015

♥ Polscy poeci dzieciom + pół roczku


Nie będzie postu walentynkowego, choć planowałam zrobić zestawienie ulubionych książek o miłości, ale w tym roku w nosie mam romantyczne uniesienia i serduszkowy zawrót głowy, jest czternasty luty, MałaA ma sześć miesięcy. 
Jak będziemy świętować ? Poczytamy wierszyki. 

Kupiłam tę książkę jeszcze w ciąży, znalazłam ją w Biedronce, kosztowała grosze i jestem z niej niesamowicie zadowolona. Przede wszystkim jest bardzo ładnie wydana. 
Polscy poeci dzieciom to utwory Marii Konopnickiej, Aleksandra Fredry, Urszuli Kozłowskiej, a my najchętniej czytamy Juliana Tuwima. 
Podobają nam się ładne, kolorowe ilustracje autorstwa Małgorzaty Goździewicz i Elżbiety Śmietanki-Combik, MałaA uderza rączką podczas czytania w obrazki, uznaję że to przejaw radość z tego co widzi. Moje ulubione wierszyki to Lokomotywa, Słoń Trąbalski, Bambo, O Grzesiu kłamczuchu i jego cioci, Okulary i Spóźniony słowik, czyli wierszyki wszystkim dobrze znane. 


3 komentarze:

  1. Zleciało pewnie bardzo szybko. Niech rośnie zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękna książka :)! A sposób na świętowanie super :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, piękne ilustracje :)

    OdpowiedzUsuń